Luister altijd naar je mama

“Je moet een blog beginnen Donna.” “Goed idee, mama.” 

 

Ik moet meer gaan schrijven, ik weet het. En ik doe het zo graag. Dingen van me afschrijven, met mensen delen waar ik mee bezig ben, wat er in me om gaat.

Normaal zijn mijn schrijfsels bijna uitzonderlijk bij studentenmagazine dwars te vinden. Hoewel ik daarbuiten eigenlijk geen tijd heb om te schrijven, ga ik het toch gewoon doen. “Just do it” en al dat gezeik. Hoe vaak ik al “opnieuw ben begonnen met schrijven” weet ik niet eens meer. Hetzelfde geldt voor hoe vaak een eerste blogpost lacherig begon met “ik heb al zo vaak een blog gehad”.

Hoe weinig tijd ik ook heb, ik geloof er heilig in dat gaan voor wat je graag doet altijd voorrang heeft. Of toch altijd het proberen waard is.

 

Oké, een plan dus.

Eerder schreef ik op deze blog al wat in het Engels, maar toch ga ik hier ook wat in het Nederlands schrijven. Of zelfs voornamelijk in het Nederlands schrijven.

En waarover dan? Alles wat in me opkomt. Maar vooral:

  • leven in Antwerpen
  • politiek
  • eten
  • boeken

 

Een introductie, een motivatie én een plan. Kan niet meer misgaan.

 

Geef een reactie

